Becka in tha house!

TJENARE!

Jag suuuger på att skriva bra presentationer så.. här kommer en dålig! ;)

Mitt namn är BECKA.Jag har en sköthäst som heter Herkulez, han är 7 år! Jag har en mamma, en pappa , en syster & 2 marsvin!

Jag är en galen tönt på 13 år. Älskar hästar, ridit i typ 3 år på ridskola. För några månader sedan fick jag min sköthäst, en underbar c-ponny!♥

Jag har en EGEN blogg , som just nu dampar. Kan inte lägga upp bilder m.m. Så just nu kommer jag skriva ALLT här, inte bara om hästar.

Men när min andra blogg slutar dampa så kommer jag bara skriva om hästar här! Okay? :)


Men nu vill jag ha frågor att svara på! SÅ SKRIV EN KOMMENTAR. MED NÅGRA FRÅGOR! JAG SVARAR PÅ ALLT ! :)



underbart fin.. HÖHÖ.



vill också passa på att säga grattis till - Thea! Som fyller år idag! Grattis söta unge xd<3



//
BECKA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0