F*ck vad ont det gör..

Hej random rubrik.
Nä, Men halkade på vägen hem och nu är min fot typ helt svullen :/ Får se om det blir någon träning idag. Sen har jag kollt lite på Internet på Enskedes Ridskola, Ska kanske byta dit med Olivia, Det ligger nämre och så! Både hon och jag känner några som går där och alla dom är skitduktiga! Man kan ju också gå på kurser om man vill bli bättre där var det nån som sa. Men inget bestämt ännu. Idag har det varit en vanlig dag, Flummade med Alice och Olivia efter skolan. Sen har vi planerat inför talangjakten på Gunnorp! Haha hoppas vi vinner!



Kommentarer
Postat av: erika

Ehh ursäkta men man brukar skriva f*ck inte f*uck

2011-12-19 @ 19:16:48
Postat av: Ids

Jag har också en sånn tröja:) ta med den till sälen så gör jag det med!:):****

2011-12-19 @ 21:08:47
URL: http://slalombloggen.blogg.se/
Postat av: Sara

THEA! BYT IIIIIIINTE DIT!!!! Jag känner fett många som gått/går där och ingen är typ nöjd ;C De säger att lärarna inte är så värst bra,det är jobbigt att ha ett stall precis bredvid vägen där skitmånga bilar åker,när de rider ut rider de typ på trottoaren, DE AVLIVADE EN HÄST EFTERSOM DEN VAR HALT!! Så jag varnar dig, DO NOT CHANGE o,o

2011-12-20 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0