Oh ja ba tjena mittbena ;)

Hej allihopa. bloggade dåligt igår men jag var supertrött (Som jag aldrig annars är...) Zike...
Aja, idag så är det ju Skolavslutning för trerminen! Wihooo!
Sen får vi ju se om jag kanske åker till min älskade lilla söta Bosse idag? (Hoppas, Hoppas, Hoppass!!)
MEn jag sitter nu i mammas rum med dator och väntar på att en viss Nelly ska komma upp, vi går ju alltid tillsammans till skolish..
Efter det så ska jag och kaanske nelly till (P-S) och köpa julklappar till en viss person och några andra :) <3
Hmm... jag Har nog inter mer att blogga om.. Hejdå!
P.U.S.S
//Isa
Kanske rent ut av åker till Riga och kasper en snabbis?? Vem Vet ;)
P.s, Vet ni något om skolan Engelbrekts?
Är den bra eller dålig?
Får man mycket läxor? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0