Förlåt!

Hej ni som fortfarande läser våran blogg..
Förlåt för att vare sig jag eller Becka har bloggat på länge! Men vi har verkligen bloggtorka!- Men jag ska blogga mycket idag! Och hoppas Becka gör det oxå! Men just nu är jag i Hamra på skidläger! Vi ska åka hem idag kl.2, Med buss! Sen så kom jag inte med på tomtehoppningen.. Men Ebba kom med! Hon ska ha Jbell, Hon ska typ vara en ängel och Jbell ska vara en ren(Rudolf med röda muulen) Haha Jag ska vara där och fota henne och Jbell, Sen sover jag över hoss henne. Här är Ebba ch Jbell;

Såå söta!♥
Sen har jag tröttnat på våran header, så ska fixa en ny som kommer upp nån gång nästa vecka! Slänger in en bild på en häst jag saknar så häär mycket! ♥

Epoza♥
(Usch måste börja tänka på att sänka mina händer.. Men det är lite bättre nu iallafall!)

Igga min min..

Kyssar! ♥
//Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0