I'm back!

Tjenare mannen!
har varit och åkt skidor, är fett mycket snö ju! Alltså det är mycket snö i Sälen! Här kommer ett bildbevis;

Men jag fick Onepiece-Munktröja, Onepiece-Byxor, Presentkort på H&M, En mössa och ett till par mjukisbyxor som är svarta! Btw; Tack Becka♥ Ska fix en snyggare header plus design ikväll eller imorgon. Den 16 ch den 17 ska vi demonstrera för att skolpoliserna ska får sin belöning, det kommer fan bli fett stort!Sen hoppas jag att svampsjukdomen kommer försvinna snart, jag får inte äns peta på Romeo.. Men hoppas jag kommer med på Tomtehoppningen förrseten! Men nu bjuder jag på en lite bild på mig i mössan, Och Onepiece-Outfiten

(Ja, mössan är fejkpäls)

PUSS!♥
//Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0