Pyssling♥

Pyssling
Pyssling är inte bara en häst för mig, hon är min vän! Det börjde en dag i Septemeber, Nikita i vår parallell- klass hade en shettis vid namn Pandora som stod på Högmora, Stallet skulle få nya ägare så många hästar skulle flytta. Pyssling var en av dom. Men jag fick ta med Pyssling ut på en promenad medans Nikita red Pandora, Pyssling var väldigt speciell, hon stegrade och bockade nästan hela tiden. Och så tyckte hon att alla borstar var sköna så hon börjde flämma! Men så hade jag fått lov av Carin(ägaren)att sitta upp på Pyssling och rida litegrann. Hon slängde av mig precis när jag kommit upp! Sen tog det en bra stund innan jag vågade mig upp igen! Men sen gick det super! Tack Nikita för att du var så envis! Sen fick jag bli skötare/medryttare på henne, men eftersom hon var en shettis och jag var en 1.61 cm lång, så red jag typ bara 5 min och varannan vecka!jag gjorde istället för att rida massa annat kul med henne. Och hon flyttade mycket tidigare än väntat, just när jag och hon funnit varandra på riktigt! Men det värsta var, att jag aldrig fick säga hejdå.. Jag grät floder. Men snart(hoppas jag)ska jag och Nikita hälsa på henne.♥ Jag älskar dig förevigt, Pyssling Mustang♥







I'll never foreget you..NEVER♥



Kommentarer
Postat av: ebba

Har du inte haft samma text på din andra blogg????

2011-12-04 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0