Still Quiet...

Hej, jag har ine uppdaterad idag men jag försov ju mig till skolan... Som jag Aaaaaldrig annars gör...
Missade ju såklart idrotten och kom till lunchen och hade bara 2 lektioner ^^ <3
Aja, är ju hos Papps i U-V och fick ta med Akilles för en gångs skull ;) <3
I morrn så taggar jag och nelly till U-V centrum för att köpa juklappar, efter det så hoppas vi på att träffa en "Speciell" person som jag och Nelly bestämt.. (Utan H*n) ;) <3
Sen så på fredag så blir ju det ingen ridning oturligt nog... Fast vi hoppade bana som sista lektion för terminen :D
Jag fick Marindy ( Turligt nog) ;), Det gick skit bra fast hon var bara lite Piggis :D <3
Aja, jag har inget mer att blogga om Hejdå
P.U.S.S
Isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0