Svar från mig.

Thea har redan svarat på denna kommentar & hon svarade för sig själv, så nu tänkte jag förklara för min del.




erika om Svar på tal: Hallå blogga om ni ska ha en blogg!

svar: Jag har 2 bloggar. Den här & min "riktiga" blogg. Den bloggen lägger jag sjuuukt mycket tid på. För det är med den jag vill ge all tid till. Här skriver jag när jag har tid & när jag kommer på något att skriva. Thea har endast denna blogg, men jag har 1 till. Därför blir det att Thea bloggar mer än mig. & den andra tjejn som bloggar här har jag inte sett ett ända inlägg ifrån. Jag vet inte vem de är. & det kanske låter weird? - Ja de äre xd
Men jag ser också att du inte har en blogg. Då förstår du nog inte hur mycket tid de är att ladda upp bilder, skriva texter, komma på någon bra handling. Men detta jag skriver JUST nu är vad som kommer direkt från mitt huvud - ner i mina fingrar - in på datorn.


Ett kort svar? haha neee :)








//BECKA


Kommentarer
Postat av: erika

Ok tack för svaret! Nej jag har ingen blogg men tkr de e väldigt kul o läsa andras bloggar (nolifer)

2011-12-22 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0