Test taget från min gamla blogg

Alla som håller på med ridning/gillar hästar MÅSTE göra detta!

Har du/har du haft en ..
Egen häst? Nej
Foderhäst? Nopp
Medryttarhäst? Jahh :)
Sköthäst? Jaa!
Din häst/favorithäst:
Namn: Romeo
Färg: Grå-skimmel
Ras: Stor Connemara
Bästa bus: Typ gå jättelungt och helt plötsligt sticka iväg och vara omöjlig att stoppa ;)
Ålder: 10 har jag för mig!
Bästa minne med: Första dagen♥
Sämsta minne med: -
Har du tävlat, och isåfall i vilken gren?: Nej han är stor häst och jag rider ponny så får inte rida hnm :/
Hur ser din grimma till hästen ut: Rosa med lila ludd! :D
Hur stor är hästen? Typ 155?

Tävlingar!
Har du tävlat i hoppning? Yes!
Har du tävlat i dressyr? Blåbärsdressyr!
Har du tävlat i fälttävlan? nopp
Har du tävlat i galopp? Ne
Har du tävlat i en annan gren? Ja, Gymkhana
Har du ett par vita ridbyxor? Ah! ;)
Har du en tävlingskavaj? ska köpas!
Har du en tävlingsskjorta? nej
Har du ett vitt schabrak? Nej men ett svart!
Har du vita benlindor? nej
Har du en blå/gulrosett? Hade, har tappat bort den...
Har du en blå rosett? Yes! :D
Har du en gul rosett? nej
Har du en röd rosett? nix
Har du en grön rosett? Ja!
Har du en vit rosett? nepp
Har du en clear round rosett? Ja
Har du en annan sorts rosett? Ja!

Kan du?
Knoppa? Ja, fast jag suger på det!
Göra inbakad svansfläta? Ja, Men suger på de oxå :P

Sadla? Ja..
Tränsa? ja?
Sätta på ett täcke? Ja såklart!
Kratsa hovarna?Japp, Vem kan inte?
Rykta? Har inte lärt mig än -.-
Hoppa en bana? Ja..
Duscha en häst? yesbox!

Har du?
Skrittat: nej, Men ska testa nästa lektion!...
Travat: JA!
Galopperat: Ja.
Hoppat: Yesbox!

Haft gymkhana? Yes
Lekar till häst: Samma sak som gymkhana?
Galopperat barbacka över ett sommarfält: Ja
Hoppat barbacka: ja!(1.10 :D)
Stått på en häst: Nej, vill inte förstöra hästarnas ryggar!'
Ramlat av: Många ggr!
Suttit i damsadel Jou
Travat i damsadel: Ja
Galopperat i damsadel: Yes!

Har du ridit en
Arab? Korsning, Epoza .t.e.x
Shettis? Ja, Pyssling, Tosse och Kaddett :')♥
Ardenner: Nej
Connemara: Ja, Jesper (Kompis häst)
Korsning: Jaa!
Svensk ridponny: Pirat och Silver.
Gotlandsruss: Skitmånga!
Falabella: Nej
a-ponny? Yesbox!
b-ponny? Japp!
c-ponny? mm
d-ponny? Ja.
storhäst? Ja.


Äger du en/ett ..
Hovolja/hovfett: Nej, jag har inget behov av det.
Flätgelé: Det tog slut! :P
Torrschampo: Nopp
Hästschampo: Yes!
Ryktsten: Den e borta :/
Rotborste: Jajamensan :D
Ryktborste: Samma som förra jue?
Ryktskrapa: Ja

Hovkrats: jaa
Mankam: Jao
Svansborste: Yesbox!
Massageborste: Nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0