Svar på tal

Sara om F*ck vad ont det gör..:
THEA! BYT IIIIIIINTE DIT!!!! Jag känner fett många som gått/går där och ingen är typ nöjd ;C De säger att lärarna inte är så värst bra,det är jobbigt att ha ett stall precis bredvid vägen där skitmånga bilar åker,när de rider ut rider de typ på trottoaren, DE AVLIVADE EN HÄST EFTERSOM DEN VAR HALT!! Så jag varnar dig, DO NOT CHANGE o,o

Sv; Jaha, Synd att dom inte varit nöjda. Men känner supermånga som rider där och har blivit superduktiga! Savannah .t.e.x Men jag bryr mig inte så jättemycket om att rida ut! Vill verkligen satsa på dressyr och om jag ska vara ärlig så verkar Enskede ha bättre utbildning i dressyr!Hästen kanske hade jätteont? Jag har provridit där en gång själv och jag tyckte inte att det var något fel på det! Jag red en häst som hette Silver, Och han var väldigt seg! Men .t.o.m han blev lite mer framåt när man väl kom igång!


Kommentarer
Postat av: ebba

Seriöst de e den SÄMSTA RIDSKOLAN EVEEEER!!! Byt inte dit fan va tråkigt om dy slutar på ågesta.........

2011-12-20 @ 20:41:55
Postat av: Anonym

inse, om thes vill byta, så gör hon det. Lägg er inte i hennes liv, och Ågesta är ju inte mycket bättre än Enskede iaf. O sluta säg att den är dålig, hon vill prova nåt nytt bara!

2011-12-22 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0